Powrót do listy pytań

Jak wykorzystać funkcję płatności za faktury na raty?

FAKTURATKA

Fakturatka to usługa rat dla biznesu, dzięki której firmy sprzedające towary lub usługi oferują swoim Klientom możliwość rozłożenia płatności za zakupy na raty, jednocześnie otrzymując całą należną kwotę w terminie płatności. Dostawcą rozwiązania jest NFG SA.

PROCES SPRZEDAŻY NA RATY

Do wystawionej faktury sprzedaży, druku zamówienia lub faktury proforma należy dołączyć link z informacją, że płatność można rozłożyć na raty. NFG opłaca fakturę w imieniu Klienta, dzięki czemu sprzedający otrzymuje pieniądze w terminie płatności wskazanym na dokumencie. Klient zaś spłaca należność w ratach, na konto wskazane przez NFG.

CO FAKTURATKA DAJE SPRZEDAJĄCEMU?

Firmy oferujące Klientom możliwość rozkładania na raty faktur i zamówień zwiększają swoją sprzedaż, otrzymują pieniądze w terminie płatności, jednocześnie nie ponosząc żadnych kosztów i ryzyka niewypłacalności Klientów. Dodatkowo eliminują nierzetelnych kontrahentów i konieczność udzielania kredytów kupieckich.

JAK UMIEŚCIĆ INFORMACJĘ O FAKTURATCE NA FAKTURZE?

Otwórz dokument w którym chcesz umieścić link do płatności na raty i w oknie edycji przejdź na zakładkę Opcje wydruku, a następnie wybierz szablon Faktura sprzedaży 2023 - z płatnością na raty. Zatwierdź przyciskiem OK.

Wybór szablonu fakturatki

ROZKŁADANIE FAKTUR ZAKUPOWYCH NA RATY

Korzystając z opcji „Rozłóż faktury na raty” możesz rozłożyć na raty faktury za towar, usługi, oprogramowanie czy licencje wystawione na Twoją firmę. Na kalkulatorze wskazujesz kwotę faktury i liczbę rat na jaką chcesz rozłożyć płatność. Cały proces odbywa się on-line. Zakładasz darmowe konto w Systemie Obsługi Finansowania NFG, a warunki rozłożenia płatności na raty zatwierdzasz kodem SMS.

Wybór szablonu fakturatki

Kliknij i dowiedz się więcej o fakturatce!

Powrót do listy pytań